Thursday, February 4, 2010

aku yang paranoid:(

aku yang paranoid..
semua benda aku ingat susah..
semua benda mesti aku nak pikir negatif..
semua benda aku akan tak ambek serius..
semua benda aku akan biarkan saja..
aku yang paranoid..
ingat masuk universiti nie senang..
ingat masuk universiti bleh enjoy..
ingat masuk universiti nie gerenti ble kuar dapat keje..
ingat masuk universiti bleh riki2 jodoh..
aku yang paranoid..
kat universiti banyak assignment..
kat universiti selalu kuiz mengejut..
kat universiti semua kena buat sendiri..
kat universiti kena pentingkan diri..
kesimpulannya....
aku memang paranoid :P
nota kaki: aku bukan mental dan masih waras.. alhamdulillah.. cuma kadang2 aku rasa yang aku lebih seronok ble sekolah bese and hidup ngan parents.. aku nie memang belum mature kowt!!

1 comment: