Wednesday, March 3, 2010

miss my home..

aku rasa tensen giler for this last few days. a lot of thing happen. A LOT!! kadang2 dah tak tahan rasenyer. sekarang nie aku bukan paranoid but aku dah berdiri kat bumi yang nyata. hari nie paling dasyat dalam sejarah. salah dua tiga orang dalam kelas but the whole kelas kena maki. suck giler!! memang lagi mengDOWNkan aku. nak bercakap pown dah x der mood. dah ler cuaca tengah panas, hati kat dalam lagi panas. assignment berkepuk-kepuk. tunggu nak kepam kat celah ketiak jer!!! hahahaha. memang mental. nie yang buat aku teringat time zaman form 6. aku untung sebab time nie aku jumpan ngan kawan2 yang baek xpecially tika, farida, fuad. sampai sekarang tak ader lagi orang yang boleh gugat position diorang kat hati aku. hahahaha... gulu time sekolah, every day is enjoy time. bukak table, rehat sambil mengumpat, main nyorok-nyorok sampai ler kena drop tahap dewa.. tapi tu semua kenangan manis buat aku. aku rindu nak balik kat zaman tu. banyak yang aku belajar dari kawan-kawan aku kat anderson. bagi aku time tu adalah saat yang paling bahagia bagi aku ngan kawan2. tapi kenapa biler dah independent aku tak rasa fun macam dulu. aku dah tak rasa thrill lagi. depress.... tension ngan environment sekarang. aku rasa aku dah berubah jadi orang yang lain. bukan aku yang dulu.. Tuhan, tolong lah hamba mu ni menghadapi hari-hari mnedatang.. amin

No comments:

Post a Comment