Saturday, November 20, 2010

i fell in love...

tajuk entry x bleh blah..
sure rmai yg ingat aku jatuh cinta rite??
hahaha... klaw ader button "like" ala2 facebook sure my ryan snowangel dh tekan:)

recently, aku dah ader minat yang baru..
bese r.. ala2 nak jadi kayu bakar kt api neraka.. hahaha...
wtf, ckp macam tu kat diri sendiri..
x mau..xmau..xmau................

sekarang aku ske sangat kat nail polish..

i wish i have money to collect all the color.. hehehe... so ka-pi-or..

semalam, daddy ader pasang stu ceramah agama kt youtube..(yes! if cuoolxx wondering, my dad pandai gne youtube! not soo buta IT k!!)
back to the story, dalam ceramah tu ustaz tu kta if cantas kening,kaler rambut and cat kuku (bahasa ustaz tu agak KG ler) kne laknat..
memang betul..
aku taw tu.. dlu time form4 ustazah aku pown ader ajo.. aku jer yang x mau dengar.. telinga dah penuh ngan ear shit..
btw, aku TERbuat semua tu... cmne nie??? harus BERtaubat SEGERA!!!
cuak dowh dengar perkataan KNE LAKNAT!!!

btw, nail polish nie kteorang pkai time period jer.. wlaupun mommy ngan daddy usha kteorang macam nak makan jer but they accept our choice of style as long as kteorang tau batas2 agama..
aku nie x der ler munafik sangat..

so..
akibat terpengaruh ngan org KOREA banyak sangat.. aku ske ler xperiment kuku aku ngan macam2 kaler..
sekarang kuku aku rpenyer macam nie...

kuku jer ler.. klaw dapat muka mcm nie dah lame aku ngorat anak taukeh NAZA tu.. harus berebut ngan marion.. haha
kaler=bold black :P
sangat ske.. feelin'2 rockstar skit..
hehe...

ingat x dlu korang time kecik2 hingusan macam shin chan, korang mesti penah kaler kuku korang gne kaler luna ler, buncho ler, craon ler, cat nippon ler.. kan?????????
sila mengaku ok...

aku sampai sekarang masih jmpe spesis homo sapien yang sanggup kaler kuku gne highlight stabilo yang kuning florecent tu... stylo x??? hahaha....

tapi aku tgok awekxx2 wonder gurl dalam video klip '2 different tears' tu ader tambah xcecories kat kuku dpe... something like this..


nail art... cute kn?? teringin nk buat tp mcm susah jer..
kte gne tangan tu untuk makan nasik..
orang melayu urban macam kte pown makan gne tangan taw!! so, takut nanti biler suap nasik dalam mulut tertelan sekat pelekat nail tu.. mau mati kejung aku!!

tp maybe one day aku akan buat kowt.. one day ler.. hehehe... entah biler..

No comments:

Post a Comment