Monday, November 30, 2009

sakit otak

aku pening plus sakit belakang~(aku x tau lagi k)

anak2 sedara aku plak dari malam semalam asyik melalak.nak tunjuk sape nanges paling kuat kowt.

perut aku plak asyik nak buat hal. dah rasa macam ader blander kt dalam perut.

pagi nie plak, awal2 pagi dah kena ceramah kesedaran oleh mak(harus take note)

baby lala plak x taw macam mne leh tetbe terkehel tangan kanan die. ape lagi..keep continue melalak non stop wlaupun aku dah umpan ngan macam2 bnde.aku tgok muka abang aku macam dah bengang jer.riso..

baby jasmin plak lebih kurang jer pe'el dier. melalak dan terus melalak. asyik nak berdukung jer. patah tangan beb klaw ari2 macam nie.

stress aku...

aku dah terbayang2 klaw aku ader anak nanti macam mne r?? hopefully, x secomplicated macam nie. bleh naek meroyan youoolls....

No comments:

Post a Comment