Tuesday, December 1, 2009

budak2 zaman sekarang.

aku cukup x paham...

kenapa ble gi clubbing diorang nak bangga diri??

ape yang bagus sangat pasal clubbing nie?

maybe aku jer yang berfikiran kampung yang anggap ble gi clubbing nanti orang akan letak sumthing dalam air aku pastu bawak aku balik and end up aku kne rogol... such a paranoid statement nie!! hahahaha

but that's so true... dalam movie pun cerita macam tu.. dalam paper pown tulis macam tu.. dalam internet pown papar bnde mcm tu..

kenapa tetbe aku cakap mcm nie kn? kenapa tetbe aku leh terfikir nak citer pasal bnde nie??

this is what happen,

my bbf(nme terpaksa dirahsiakan) on day telah ber YM bersama aku, then die cakap sumthing yang menarik perhatian aku. die kata die tlah buat seorang lagi kawan dier marah.then, aku tanyer r what's really happen???
.
.
.
.
.
bff aku post kt FB dier,"it taste horible when kissing a druken guys"
then kwn die comment post dier said,"ko x rase lagi mne ko taw"..
that the begginning of the fighthing coz kwn BFF aku nie dlu seorang yang agak ok but since she move to other place, she's started to change. start clubbing, smoking, dating ngan kaum sejenis.... byk r lagi smpai x terluah dek kata2.

but, dengan bangganyer die letak pic die pole dance kat FB ngan MS..

knp yerk?? cter bum..bang.. pasal dier clubbing ngan perasaan yang megah seolah2 dier telah memberi khutbah jumaat dihadapan Nik Aziz..


aku pown x phm....

No comments:

Post a Comment