Thursday, December 10, 2009

at last!!

assalamualaikum dan salam 1 malaysia...
(bunyi yang agak poyo tp nie r mukadimah yg aku dpt pikir skrang)
*dah macam pembaca berita RTM1.hehehehe
semalam secara rasmi result untuk student UITM dah keluar.
tuhan jer taw betapa nevesnyer aku.
sampai cair2 hingus aku memikirkan macam mne ruselt nanti..
aku pagi2 dah bangun and first thing yang aku buat is, try nak check result.
tapi result just kuar after 10 p.m... WTF....
then... aku dah ignore all the things pasal result...
lulus or tak aku dah start nak redha jer...
then, 9.25p.m ader kawan aku sms kta dah bleh nak check result.
melompat aku akibat terlampau excited nak check result for the first time!!
then.............................................................................................................................
server buzy..... line stuck!!!!
cannot get through even for once.....
sungguh hampa( sambil nyanyi lagu ungu~hampa hati ku )
aku try dengan gigihnyer selama a few hours...
then.................................................................................................................................
x dapat gget through jugak!!!!!!
sakit ati+rase mual+annoyed gler+sakit kpala otak+dah penuh butterfly in my stomach smpai ader yang kuar ikut muntot!!!!!!!
in conclusion, tido lagi elok.
aku tido agak lena dengan beberapa mimpi ngeri.... hahahahahahaha
itu perkara standard.......
subuh nie aku sedar yang roomate( gonna be my ex-roomate) juat text me said that she already check her result and lulus smua but not in higher pointer!!!
aku dah agak yakin sebab aku yang tutor dier kadang2...
hehehe
so... aku dah mula resah gelisah macam pepatung hilang mak ayam!!
aku pown merajinkan diri untuk check!!!!
then..................................................................................................................................
aku berjaya lulus wlaupun not so flying colours....
a good start i guess...
alhamdulillah......................

No comments:

Post a Comment