Wednesday, June 2, 2010

reunion yg "shiok"

arinie 2/6/2010 dikhabarkan yg reunion akan diadakan di dewan anderson pd jam 11.30... waklu........ sori klaw termencarut utk post kli nie.... sangat geram OK!!!!!!

pagi2 lagi mak dah kejut aku utk temankan Sara tido... so, aku dh x brape cukup tido utk arinie... hehehe... wlaupun aku ader byk ari lg bleh aku qada'kn tidor... then, aku diarahkan utk teman my ayah gi check mata... fyi, ayah bru jer lepas operate mata... and tika dah janji nk ambek aku kt umah kul 11.15... aku still ader kt klinik pd jam 10.40... wtf, aku cukup masa ker nk bersiap????
thank GOD ayah suh aku balik dlu... so aku ader enough mase r utk bersiap coz gi skolah kne berpakaian sopan.. dlm erti kata laen, "kne pkai bju kurung"..

aku siap dgn cepat skali sepantas thunder clap... what the hell!!! hehehe.... so, tika pown smpai kt umah aku tepat kul 11.30... that's why i love her soooo much... hehehe... i'm not LESBO!! she's my BFF k.... i know what u guys just think....

dlm keta of coz akan berlaku sesi ngumpat-mengumpat-org-yg-kami-sgt-FUCK... hehehe...(gelak devil)... smapi jer skolah tgok skolah kesayangan kami senyap semcm... aku dh rse weird.... betoi ker ader reunion... gi dewan tgok geng izwan a.k.a bob da' builder& the gang gather dpn dewan... what on heck diorg dok dpn dewan... asl x masuk??? rpe2nyer dlm dewan bdk2 tgah exam... izwan bleh plak bukak pintu depan dewan n jerit,"suprise!!!!"... hahahaha sengal ~~

tunggu punyer tunggu smpai dekat sejam!!! yg ado.... x der khabar berita... FUCK....
aku dh mle naek angin... aku roger fuad tanyer ape dh jd... rpe2nyer bebudak laki klas aku xnk gi reunion... GREAT!!!! sia2 jer aku dtg... tp x per... dpe ajk lepak parade... aku ngan tika gi settle ape yg patut which is ambek sijil n jmpe cikgu n GI REUNION GPMS!!!!

settle everything.... next station, PARADE..... jmpe r semua akhirnye kt sne... hehehe... so hepi :)
after 2 long years, we meet again with a better version... tp still sengal coz x plan nk kuar lepak... so, keadaan amat bercelaru... tika terpakse berdepan ngan ***** die n aku terpaksa berdepan ngan ******... very the controversial.. hahaha... aku pakse diorg gi Jusco but diorg kta jauh... what??? jauhhhhhhhhhhhh???? stupid spe yg ckp tu... tp akhirnyer diorg gi jugak!!! hahahahaha...

kt jusco bru r ader peluang utk 'open table'... sonok sgt time tu... smua bnde citer... hahahaha...
ape yg kteorg cter x bleh didedahkn kpd umum... P&C... opss...terlebih sudaa :P

kesimpulannyer,...(so skema bitch!!).. reunion arinie ok r... best sbb dpt jmpe geng but x best sbb xder proper plan...

p/s:post kli nie bersifat lepas geram!!

No comments:

Post a Comment